12 augusti

Så kallt det är ute ,cyklade med Tias som vanligt i bara T-shirt
brrrr... så kallt ,kan det vara åskan som for med värmen tro ?
Det var riktigt vackert när blixtarna lyste upp den så mörka kvällen,
regnade rättså häftigt också.Jag tror inte att det höll på så länge
eller också somnade jag.
Gräset jag sådde förra veckan har börjat gro,lyser lite svagt grönt
lite sol & värme så går det nog fort.
Har kastat i hop en jordgubbspaj den är i ugnen just nu.
Är det någon som är ledig och pajsugen ?Ring så sätter jag på kaffet !



              



Älsklingen måste också få vara med på ett hörn :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Kommer gärna förbi i kväll på en kopp kaffe! kram

2009-08-12 @ 11:28:00
URL: http://skargardsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0