Camping helg !

Nu är  vi hemma efter en helg i Skellefteå ,vädret var riktigt bra
tills i dag när vi åkte hem.Vi solade och var ute och såg oss omkring i lördags,
medans vissa shoppade loss i S-efteå,andra badade på vitbergsbadet.
Det hade nog jag också gjort om jag haft med mig mer än bikini överdelen.
förövrikt har vi  ätit gott & myst.


                                               Kaffe stund !
                          


                                             Vitbergsbadet

                  
    Dom som badade.                       kokkaffe !


                                         Middag i härlig kvällssol ! 
             
Husbilsefterätt !                                          Midas och Tias vilar.


                                         
Min brorsdotter Ida har gjort sej i ordning för att gå på sin kompis konfirmation.



Ida och mamma på väg till bilen som ska köra dem till konfirmationen
i Skelleftehamn.
Vi chekade ut och åkte till solbackens köpcentrum,sen styrde vi hemmåt i ösregn

Söndagkväll ,ångest.......i morgon börjar jag jobba igen, efter 4 veckors ledighet.
Men jag är rättså nöjd med vädret och tycker vi hunnit med en hel del :)
Kommer jag att kunna somna i tid...eller blir det som vanligt efter semestern:
Man går och lägger sej i tid ,vrider &vänder på sej och kan inte somna........ZZZZZzzzz
Tänk om jag inte vaknar när klockan ringer... men det brukar jag alltid gjöra .
Klockan ringer 05,45 börjar 07,00 det blir jobbigt :)


Kommentarer
Postat av: Siri

HAde jag vetat innan att ni var i underbara Skellefteå,hade jag bjudit på lite fika under lördagen :)

2009-08-20 @ 10:37:24
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0