Förberedelser.

Har plockat fram lite kräft tillbehör ,har glömt bort vad jag hade .
En hel del faktiskt,har inte haft nån kräftskiva på flera år men det är rättså
mysigt med alla kräftlycktor m,m.hoppas det sluta regna det är ju stugsista
så jag tänker tända en hel del marschaler:)

Duken på plats,får äntligen användning för vimplarna jag köpt på
Rusta (i tyg)Duken sydde jag för flera år sedan i ett fint tyg med
kräftor, dill,citroner krabbor m,m på med tillhörande servetter.
       

  Hattar ska det självklart vara så man får fnissa lite:)

Kommentarer
Postat av: Linn

Ser trevligt ut:) det verkar som det blir uppehåll ikväll:)

2009-08-29 @ 13:47:02
URL: http://skargardsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0