Höst i luften !!

Känns riktigt som höst i luften ,men det är inte så mycket annat att
vänta sig,så här års.Men det var  inte så mycket bättre igår på förmiddan
och ändå blev det en fin eftermiddag/kväll.i dag ska jag plocka blåbär ,
i kväll ska vi på kalas svägerskan fyller år, udda men ändå.var och shoppade
presenter på BOOM i går .Jag kan ju inte berätta vad jag köpte ,ifall hon skulle
läsa bloggen i dag :)

Alla foton är mina egna om inget annat står :)

Foto kollage:



      



        
                                                             Spexande:)           


Gårdagens  Jordgubbspaj ,som nu är uppäten :)
              



                                         Fönster tittare :)



Gräset som växer !!

Nu ska jag laga lunch åt grabbarna som jobbar(mannen & sonen)
och åka ner med den till firman .
Sen blir det BLÅBÄR:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0