Lämna ett spår !

Se hela bilden Tack alla ni som lämnar en kommentar  i mellan åt !
det är så kul att se att ni finns där ute nånstans !!Ni är 14 till 20 st
som besöker min blogg varje dag ,otroligt :)
idag ska vi fortsätta med planeringen runt muren ,jorden ska ut idag
blir lite bilder i kväll.Föresten vilket härligt väder det varit den sista tiden
riktigt svettigt varmt :)och semester har jag fortfarande ,en vecka kvar efter den här .
Var bortbjuden på middag i går hos våra bästa vänner  Super gott och trevligt TACK

En rosen knopp som håller på att slå ut ,fler på gång !
Rosen är till er mina bloggläsare!!



Vit astilbe som också är på gång !

Ha en bra dag i solen !!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jaha, det kanske är bäst att man provar på det här med att kommentera då!!!! Tjusig ros, vilken är det?

2009-08-06 @ 20:33:19
Postat av: Åsa

Ska man skriva på flera ställen eller?

2009-08-06 @ 20:35:24
Postat av: Frida

Här kommer en litet fotspår från mig. Är inte så bra på att lämna avtryck (jag läser ju så många bloggar så jag hinner inte kommentera alla) men tänkte bara skriva en rad nu så du vet att jag håller koll på din också :-)

2009-08-07 @ 08:47:00
URL: http://husmusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0