Sommar kväll...!

Vilken dag,vilken afton ,vilken kväll.... det är det som kallas SOMMAR !
fick i mitt flöte /boj till slut det blev en bilfälg som tyngd .




Njut en stund !
               




Vi grillade till middag (som vanligt )potatis i ugn ,grillat kött,god sallad,
kall sås på creme fraich mosad fetaost rödlök lite s-peppar, gött..!
plockade lite blåbär och kastade ihop en paj till efterrätt dottern och hennes
kompis  åt med oss(sambon jobbade).

       



                        

Linn(dottern) plockade klöver  som matchade linnet.



I morgon ska vi på 40 års kalas på  Röbäck ,mannens kusin är det som
fyller år .

Kommentarer
Postat av: Iris Finck

Ville bara skriva att jag tycker din bild på bojen med sjögräs runtom e helt super. Kom in på din sida då jag planterade ranunkler i våras, just idag har jag försökt hitta det misslyckade projektet, men bara två lökar hitta jag. Skulle kolla lite igen om hur man gör när man planterar dessa knölar. Tycker dessutom att du har så fina blommor och att du e bra att fota. Jag fotar också lite. Synd att sommaren snart e slut. Men man samlar frön och planterar.

2011-08-25 @ 09:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0