Önskeblogg:)

Åkte ut till smultronstället och tittade på lämpliga växter,fick literåd och tips.
Men har inte riktigt bestämt mej(mannen har överlåtit det till mej :)
Fick ett förslag på en låg buske med blodröda dekorativa blad tror det
var en Berberis(Så kass på att minnas namn )borde ha antecknat:)

Den blir bara 50cm högoch har ett runt växtsätt.
Hon på smultronstället tyckte jag skulle blanda thujan och busken.
ja jag/vi får fundera i helgen.

Dom har mycket fina saker  inne i butiken, tog lite bilder så får ni se själva!!
Jag frågade om jag fick fota å det var helt ok.




Gillar skarpt smidesbordet med parasoll i samma!!



Många rostiga pryllar hade dom :)

                                         Är det inte läckert så säj....!!!!

                                  
                                                              Mera rost:)
                                        Jag rekommenderar ett besök !

Sen åkte jag till Plantagen där såg jag en så fin utegrupp precis en sån
som jag skulle villja ha.
Pinsamma mamman skriver i sin blogg att hennes blogg blivit en önskeblogg.
Allt hon nämner att hon skulle haft dycker upp inom kort,tänk om det blev likadant för mej :)


                               
                                6 st stolar + bord endast 9995:-
                                         Önskeblogg var det:)
Oj nu är klockan mycket mannen kom just in genom dörren (slutat jobbet)
Dax att börja fundera på kvällens out  fit :)
Ha en trevlig fredagkväll det tänker jag ha :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad mycket fint dom har på smultronstället. Fin grupp, dock lite dyr:( Ha så trevligt i kväll! kram

2009-08-21 @ 16:52:57
URL: http://skargardsbloggen.blogg.se/
Postat av: Siri

Haha -då är det bara att börja önska då!

Kram!

2009-08-22 @ 16:42:08
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0