Blåbär på hjärnan ?

Vilken härlig kväll dottern och jag(å tias) tog en promis
sen plockade vi  lite blåbär ,Linn klagade på myggen !!!
vilka mygg...? jag såg då bara nån enstaka:)
Sen fick vi kaffe främmande,när dom for så gick jag ut
en sväng, brrr.... så kallt det blir när solen dalar.


          

Bilagan till Expressen i lördags innehöll flera recept med blåbär tänker
prova nått i helgen ,jag tror det blir marängtårta med blåbär !


                                 
               Blåbäret har en egen hemmsida och en bok    http://www.blabar.nu/

Blåbäret är ett otroligt nyttigt litet bär som är rikt på antioxidanter,
mineraler,vitaminernaA och C .Forskning har dessutom på senare
tid visat att blåbär har en positiv effekt på synen.

Alltså ...UT OCH PLOCKA BLÅBÄR , dessutom är det gratis :)

   












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0