- 19 och solsken....

Ja i dag har det varit kallt,men jag tycker faktiskt det var kallare
för några dagar sedan när det bara var någon minusgrad råkallt och blåsigt.
började inte fören 12,00 i dag så vi han med två promenader i dag en
mellan 8-9 i morse det är så häftigt att gå i mörkret och se solen sakta
glida upp och sprida sina strålar i den vita snön som gnistrar.
Naturligt vis hade jag kameran med;)









Den här bilden är specielt till dej Mari ,tänk dej att du sitter där med
en kopp kaffe ,brasan sprakar.Ja det är det här du har att se framemot;)





            Brrrr...kallt !!varma kläder är ett måste ;)

Nu ska jag göra lite julgodis Rocky road som består av jordnötter,pecannötter
marsmallovs,dumlekola och smältchoklad.Alltså godis av godis:)
Om jag orkar så blir det lite knäck också.

Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Marie

Min personliga fotograf! Ja, vad säger man? Lyx!

Tack för bilderna, de har gjort min kväll mycket lättare. Snart så...! =)

Vill ha rapport om hur Rocky Road-godisarna blev sen, på de receptbilder jag sett ser de ruskigt goda ut iaf!

2009-12-17 @ 18:56:16
Postat av: Lena Bjurbäck

Hej !!!

Vilka UNDERBARA bilder.

Kul Blogg

Dom godisarna är bara för god

Må så gott /Lena

2009-12-18 @ 11:21:48
Postat av: Siri

Fick inga bilder med i mailet...

Har gjort inlägget ändå,men du kan maila mig bilderna ändå så kanske jag hinner göra ett till ;)

Heldag för mig imorgon,vi har konsert med Gladys del Pilar :)

2009-12-18 @ 21:58:58
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0