Julälskare....eller?

Mannen har ända sen vi flyttade hit sagt att vi borde ha belysning i granen 
på uppfarten ,granen är 4,5 meter hög och ser ut som en torggran.
Så i kväll har den fått belysning med hjälp av traktorn och sonen & hans kompis,
sonen i traktorn och kompisen i skopan .Det blev väldigt bra ,tog en bild men
är inte så bra på att fota i mörker (måste nog gå en fotokurs)

 

 

Att jag gillar julen det har ni väl förstått ,vad är det då som gör det?
Jo dels är det alla ljus ,adventsstakar & granar som sprider ljus och värme ,
sen umgås man lite mer än vanligt,äter gott och myser.
Vissa tycker att det är jobbigt med julen med alla måsten,det ska tok städas 
tok bakas ,inläggningar m,m.

För det första så behöver man inte städa mer än vanlig veckostädning och ska
man ha julafton så är det ju bättre att tokstäda efteråt.Sen behöver man inte 
ha massor av kaksorter om man inte älskar att baka förstås.
Nä lägg ner alla måsten och njut av julen och umgås... eller hur?

Lämna gärna en kommentar man kan vara anonym
(jag vet ju att ni besöker min blogg;)   
  


Kommentarer
Postat av: Ulla

Vad härligt att höra att du fått, den hjälp och det stöd du behöver...

Kram från Ulla och Smilla

2009-12-03 @ 10:46:23
Postat av: Anonym

2009-12-03 @ 10:47:12
Postat av: Annette

Granen blev jättefin med belysning i!!



Jag gillar också julen.



Ha en fin adventshelg!



Kram Annette

2009-12-04 @ 22:09:30
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Jag måste bli fri från förkylningen så jag kan ta en promenad åt ditt håll och titta på din fina gran!

2009-12-05 @ 15:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0