Tänk vad livet.........

Tänk vad livet kan kännas underbart,och inte behövs det så mycket
för att det ska ändras från tungt till underbart(hoppas det håller i sig)
tro inte att nackbesvären försvunnit men det känns lättare.
För er som följer min blogg så vet ni ju bakgrunden,hursomhelst igår va
jag på rehabmöte på Previa med min chef,fackombudet ,personalansvarig
från företaget + läkaren på previa.Måste erkänna att jag va lite pirrig innan
men det var helt onödigt.Mötet var mycket positivt jag fick berätta från då
jag blev sjuk (10 oktober) till hur jag mår i dag(lite jobbigt att vara i centrum).

Men jag fick ett jätte bra bemötande alla var jätte förstående ,man beslutade
att jag ska jobba halvtid året ut ,med uppföljning från läkaren och sist men inte
minst ska företaget betala en röntgen av nacken Jippi äntligen !!!
Ja jag säger äntligen för att efter 20 år med besvär från och till, och att äntligen bli
tagen på allvar det går inte med ord att beskriva hur bra det känns att bli trodd !
Nu låter det som om ingen trott mej,men det är mer sjukvården jag tänker på.
Jag säger bara stort TACK till min Chef som har och haft sån förståelse för mina
nackbesvär, Tack till facket! och Tack till Anna på personalavdelningen!,och slutligen
Tack till läkaren Ulf på Previa!
Och inte blev det sämre av att solen sken i går,i dag vet jag inte än för det är mörkt
ute 07,30 ,men det känns som om det blir sol i dag också;)

Ja med gårdagens möte och att det är jul så känns livet underbart idag!!
Som en annan bloggare sa får man vara lycklig!?



Några bilder från gårdagens solnedgång, vackert!!



Nä nu ska jag och Tias ut på en morgon promenad innan jobbet .

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Sussie! Vad bra att du fick ett möte med alla! Förstår om det känns skönt efteråt. Jättebra att du ska ta en röntgen! Att du inte fått göra det tidigare är ju väldigt underligt..med dina besvär??! Kram från oss alla!

2009-12-03 @ 09:01:27
URL: http://www.familjengq.blogspot.com
Postat av: Lilith

Låter som ett lyckat möte, vad skönt att du blev trodd! Det betyder mycket. Fick gå tillbaka i din blogg och läsa lite om vad du råkat ut för... Låter jättejobbigt, hoppas verkligen att du blir fri från dina besvär så snart som möjligt!

Visst är det härligt när livet känns underbart! Som du skrev så behövs det inte så mycket för att allt ska vända till det bättre. Och ja, man FÅR vara lycklig! :)

Vilka underbara bilder på solnedgången, jag bara ÄLSKAR solnedgångar!

Ha det så bra nu! Kram från mig! :)

2009-12-03 @ 11:54:15
URL: http://skogsdoft-havsbris.blogspot.com
Postat av: Ted

Hej Susanne !

Mailade Eva Lindberg och bifogade "din text" som jag tog från bloggen.Här är svaret.

Hälsningar Ted



----Ursprungligt meddelande----

Hej Ted!



Så roligt att få återkoppling! Jag ska vidarebefordra till Anna också.

Hoppas att livet lever väl med dig och att du har det bra,



Hälsningar Eva



-----Ursprungligt meddelande-----

Från: Ted Amnell [mailto:[email protected]]

Skickat: den 3 december 2009 09:48

Till: Eva Lindberg

Ämne: Tacksam medarbetare !



Hej Eva !

Länge sen sist. Vill bara sända en liten kommentar från en medarbetare på Konsum i Holmsund. Hon är verkligen nöjd med hur ni tar hand era anställda. Vem är detta?. Hon är mamma till Linn som bor ihop med Mattias (Elsies son).



Med detta önskar jag dig en God Jul och Ett Gott Nytt år.

Hälsa också "gamla IN-nare.



Hälsningar Ted

2009-12-03 @ 12:15:41
Postat av: Marie

Underbart att du får all den hjälp du behöver!

Det låter verkligen positivt. =)



Måste berätta att jag varit hos en cavalier king charles-uppfödare i dag, så Tias kanske får en till kompis till våren - om jag har tur. Håll tummarna.



Vi ses nog i helgen!



Kram

2009-12-03 @ 18:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0