Klappat & klart....

Nu tog jag väl i... men inte är det så många kvar,3 st tror jag.
Det var ingen julruch på stan i dag,det gillar jag jag försökte få
tag på rött julklappspapper med vita små prickar men icke.
Har ägnat delar av kvällen till att slå in julklappar har ändå
massor kvar att slå in,jag skulle ju inte köpa så många i år .
Har faktiskt gjort några julklappar själv men det kan jag ju
inte berätta om nu;)

Själv så önskar jag mig inte något specielt,julen är inte julklappar
nu för tiden ,men det fanns en tid då jag tyckte julklapparna var
bland det viktigaste.Nu är det stämningen ,att umgås och mysa.

Men gran och tomte det måste man ha;)





   
 
Lyckan finner du inte under granen,utan i ditt hjärta !



Barn som tror på tomten är lyckliga,dom har inte upptäckt allt
elände i värden.

Tror på tomten;)


Kommentarer
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Äntligen! En till som tror på tomten!!! Och jag som trodde att jag var alldeles ensam om det! Kram!

2009-12-09 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0