Skridskoåkning & mys.....

I dag har mannens kusiner med barn varit här och åkt
skridskor  alla hade jätte skoj  barnen var jätte duktiga på att åka.
Jag stod över skridskoåkning passar inte min yrsel:(  efteråt fikade vi
och myste .

 

   

Mina Rocky Road  gick hem hos barnen,dom vuxna också för den delen;)



                       Skridskoåkning i alla åldrar !



Gruppbild, kan det vara målvakten som ligger i grönt längst fram ?
Lite övning inför julaftons åkningen  som går av stapeln Kl: 11.00

En riktigt mysig 4:e advent ,tiden före julafton är bäst eller hur?
Nu ska jag lägga in sillen ,inget måste! utan enbart för att det är roligt:)

Ha det så bara och glöm inte att njuta( det finns inga måsten;)

Kommentarer
Postat av: röbäckarna...

Tack för en trevlig 4e advent, du har alltid något smaskigt julgodis att bjuda på. Barnen somnade direkt i bilen till Hörnefors.



God Jul !!

2009-12-20 @ 18:50:29
Postat av: Catrin

Tittar in här och lämnar ett litet spår efter mig.....

Mysiga bilder du visar!!

2009-12-21 @ 14:49:35
URL: http://snovitadrommar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0