Snö,snö och åter snöööö....

Snön den vräker ner,i morse när jag klev upp för att åka till jobbet
så trodde jag inte jag såg rätt ,så mycket snö det kommit under natten.
Mannen som åkte  redan klocka 07,00  för att  ploga snö,höll ej på att ta
sej fram ,så han ringde mej och sa att han skulle komma med plogbilen
så att jag skulle ta mej till jobbet(han har ej plogningen på vårt område)
till glädje även för våra grannar.Ja mannen lär man inte se till fören middan
å då är det nog bara att börja om från början så som det snöar;)



    

 




Några bilder från gårdagens middag hos mamma och pappa det var jättegott
och trevligt,synd att man ska bli så mätt;)



                
                             Gående bord i köket.
till efterrätt blev det marängsviss  och hemmagjord fruktsallad,jag som har
en mage som inte gillar mjölkprodukter höll mej till den jätte goda fruktsalladen
mums !

Ha en bra  fortsättning på helgen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Inte sjövillan? Snövillan!

2009-12-29 @ 08:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0