Är ledsen idag !

Någon? har tagit min mobiltelefon  i dag ,en riktigt fräck stöld !!
har gjort en polisanmälan mer säger jag inte.
förövrigt är det regnigt och tråkigt i dag,en dålig dag helt enkelt!!



Köpte en emaljhink till tvättmedlet på Dollarstore i Kramfors visst är den fin !
            

Har även gjort i ordning i kryddlådan köpte lådinsatser RATIONELL på IKEA .
Ordning och reda !!


Har även målat lite schabloner i uterummet bilder kommer senare .
i morgon jobbar jag till 13,00 skönt ska på kalas i morgonkväll dotterns sambo
 fyller 28 år .
 Ja hoppas morgondan blir bättre ! vi hörs /kram


Kommentarer
Postat av: Siri

Åhh sån hink har jag trånat efter länge! Att den fanns på Dollarstore...

Mysigt ni verkar ha haft det när ni var hos dotra din :)

2009-07-07 @ 08:55:44
URL: http://dorowatt.blogg.se/
Postat av: Linn

Dumma tjuv!!! hoppas det löser sig. kram

2009-07-07 @ 09:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0