Vädret !

Kollade vädret på yr.no
http://www.yr.no/sted/Sverige/V%C3%A4sterbotten/Ume%C3%A5_Hamn/
Ser ut att bli kallare i helgen med början på fredag ,jag som är ledig i helgen! :-(
Det passar ju bra att åka till IKEA då ,så får det bli.
Fotade himlen den var så vacker tyvärr så funkar inte kameran så bra i skymning.


Himlen speglar sej i sjön lite trolsk dimma längst in i viken .



I morgon ska det bli 25 grader men vad spelar det för roll jag jobbar
12,00-21,15 ...så drygt.
Ungdomarna kom hem från Holmön i afton ,lagomt till middan så himla mysigt
när alla är samlade .Lånade en bild av Linn .

Hästarna på Holmön visst är dom fina !
Nä nu ska jag sooova!(Gäsp) ska kliva upp tidigt har en del jag vill hinna med innan
kl.12 :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0