Lite trött !

Lite trött är jag hade bara tänkt slappa när jag kom hem.Hade tid hos frissan
15,30 direkt efter jobbet,for sen förbi till dottern och hennes sambo för att
hämta Tias ,som varit där idag.Blev bjuden på middag (mannen & sonen jobbade över)
Tog med mej tyget+dynorna till altan soffan som jag lovat att klä om.Det går ej att få
 tag på nya dynor ,soffan är lite bredare.  Så när jag kom hem började jag nåla ,klippa till
för att sedan sy .Så nu är dom klara ,å jag som trodde jag skulle sova i soffan i kväll
är inte alls specielt trött längre men i morgon bitte när klockan ringer 05,45 ojojjoj
då blir det nog jobbigt!

Men nu har det ju slutat regna i alla fall,har varit en jätte fin kväll vi får hålla
tummarna  för midsommarafton !
Sov g...Z....Z Z ZZ zzzz.....ZZ Z ZZ.....Zzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0