Har gjort Stan!

Åkte in till stan efter jobbet,det blev Expo,Strömpilen,Ersboda .
Klockan går så fort när man är på stan. Det blev inget armbands ur,
ett par som tittade på förlovnings ringar ,dom kunde ju inte bestämma sig .
Och vi var flera kunder som gav upp att vänta ,så det blev ingen klocka.
Men det blev ett korg set,lampskärmar,fasad siffror,ett linne & en klänning/tunnika.

Tittade på lite tyger till  uterummet men kunde inte bestämma mig riktigt.

         
korg set                               lampskärmar                             klänning,långt linne
                                               (dom svarta blir så blekta)




Fasad siffrorna hittade jag på coop blev rätt bra tycker jag !

Kom hem vid 20,30 vi satte upp siffrorna med en gång,sen packade jag upp.
Ska titta på krig & fred på svt 1 börjar 21,00

Föresten läste om disktrasor i vk idag bytt till en ny direkt!
Att disktrasor är bakteriehärdar det vet väl alla men man behöver påminnas i bland .
Så den gammla åkte i soparna,adjöss med dej!!



Ny ren trasa !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0