JA ser det snöar....jag ser

Det snöar det va väl roligt hurra!!(sjunger) Hoppas bara att det
inte töar bort innan dagen är över,det blir så ljust och fint ute när det
vita täcket lägger sig över den mörka marken.

                    
                                       klickbara bilder.

afton ska vi till mina föräldrar och fira farsdag,god middag & tårta
det vet jag att det blir.I morgon när det är farsdag så firar vi farsdag
här hemma.

Ha en bra dag! och håll tummarna att snön stannar några dagar
i allafall;)

     


Kommentarer
Postat av: Siri

Snön har kommit hit också! Fast det är 3 plusgrader så den lär ju försvinna!

Hoppas på ett sätt att den gör det för jag måste plocka lingonris..

2009-11-07 @ 13:03:12
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0