Julbelysning i mörkret....

Har plockat granris pyntat broräcket och gjort en grankrans (blev så där)
Ja det har varit en underbar utedag,har även haft oanmält fikafrämande
vilket nästan är roligast.




                          






Visst blev det juligt ? men när man bor utanför tätbebyggt område som vi
gör och det är mörkt och tråkigt ute så tycker jag att man kan börja njuta 
av lite julbelysning.
Pappa  har snickrat i hop en stomme till en julbock som jag ska klä  med
granris någon dag i veckan så den är klar till advent.

Förresten har jag fått rena fönster i dag mannen har putsat dom ,jag såg ju 
någon liten rinning och kunde inte låta bli att kommentera ,då kom ett 
snabbt :duger det inte kan du ju putsa själv! så jag va tyst efter det;) 


               
    
                         

                           Ha en trevlig lördagskväll.

                                   Kramen!

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh vad mysigt:) Du är bara duktig och härligt att se fönsterputsaren in action:)



Kram

2009-11-21 @ 19:13:24
URL: http://skargardsbloggen.blogg.se/
Postat av: Elsie

Hej!

Toppen att du angagerar din man ifönsterputsning!

Det är min stil!Män ska också kunna det vi gör!

Kram Elsie!

2009-11-21 @ 22:05:54
Postat av: Lilith

Hejsan!

Vad kul att du tittade in på min blogg, alltid roligt med nya besökare! :) Och vi bor ju egentligen inte så långt ifrån varandra heller, bara lite vatten emellan! ;)

Åh så juligt och fint du gjort det där ute! Ser riktigt stämningsfullt ut.

Hihi, min man putsade också fönstren igår! Jag hade putsat dem från insidan redan tidigare och gett honom order om att ta utsidan. Och igår var vädret perfekt för fönsterputsning, så då fick han det äntligen gjort - nu ska man väl se ut i vinter! ;)

Såg i din profil att du har en japansk spets - en sån har jag alltid velat ha! De är så fina! Kanske nästa hund blir en sån? Fast den vita pälsen skulle nog inte passa så bra ihop med de tidvis ganska leriga vägarna här omkring... :( Nu har vi en golden retriever och en blandras karelsk björnhund-boxer, så det är liv i luckan kan man säga! :)

Ha en skön söndag! :)

2009-11-22 @ 10:08:45
URL: http://skogsdoft-havsbris.blogspot.com
Postat av: Siri

Blev jättefin krans juh! Önskar så att jag hade ett räcke jag kunde lägga ris på...

Jag är då bara glad när Kent väljer att putsa så jag ids inte riktigt säga nå´t om det blir randigt ;)

Kram på dig!

2009-11-22 @ 16:02:08
URL: http://inredmera.blogg.se/
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Milda makter, så fint! Jag ska ta mig en promenad åt ditt håll någon fin dag, eftermiddag, så man får se allt det vackra i verkligheten!

2009-11-22 @ 17:44:51
Postat av: Annette

Det ser verkligen juligt och välkomnande ut hos dig. Härligt!



Kram Annette

2009-11-23 @ 17:54:31
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0