Min favvo...

Min favorit här hemma bland inredningen är kristall lampan/kronan
som jag ropat in på auktion,för massor av år sedan .
Jag älskar den och nu inför julen får den rödrutiga band på sig.
Som sakt var jag älskar den röda färgen! fram till januari då 
måste det fort bort då vill jag ha ljusa färger igen.Den vita färgen
är basen i min inredning,skulle helst vilja ha vita möbler också
men det får bli lite pö om pö;) 



                    
                                         klickbara bilder!

Ute viner vinden snön som lagt sig under natten virvlar  ,isen som är
snöbelagd ser ut som sanden i öknen vågig av vindens framfart .

Ha en bra lördag 

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie

Vilken fin kristall-lampa! Något liknande letar jag efter till stugan, att sätta upp i fönstret mot uteplatsen, liten nog för att inte skymma utsikten helt!

2009-11-14 @ 18:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0