Första isen!

Brrr... så kallt det är så här på morgonen ,måste plocka fram mössan  
hatar mössor ,ser ut som en fotboll & så blir man ju så ful i håret;)
men dom värmer gött!! på morgonens cykeltur så såg jag att det frusit
lite is inne i viken.Hoppas det blir fin skridsko is i nov-dec,första året vi bodde
här va isen jätte fin redan i november.





idag ska det bakas  päronbiskvier som dottern beställt till sin födelsedag
på torsdag,sen måste jag ta fönsterna ser för hemska ut,slutligen ska jag ta
itu med stenarna som kom i går ,men där får jag nog ta det lite lungt
(nacken ni vet)lätt att bli ivrig och vilja mer än kroppen klarar.
bilder från det projecktet kommer i kväll.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linn

Glad jag blir att du bakat päronbiskvierna. Ta de lugnt med alla "måsten" idag, de ska jag också försöka göra! Nä nu ut i finvädret och hösta i trädgården!

Kram

2009-10-06 @ 12:56:42
URL: http://skargardsbloggen.blogg.se/
Postat av: vform

Hej där över Bottenviken!

Jag bor också vid havet!

Tack för besöket...du är självklart

med i utlottningen!

Underbara naturbilder du tagit!

Kommer igen...V.

2009-10-06 @ 16:58:51
URL: http://www.vform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0