Grattis Linn! 8/10

I dag fyller vår  älskade dotter 24 år,härregud var det så länge sen
vattnet gick och inget hände förren ett dygn senare ,det var ingen lätt
förlossning men det glömdes fort då vi fick denna underbara tjej som
alltid har ett leende på läpparna och nära till skratt.



Har länge tänkt göra en tårta av blommor,som tårtbotten har jag använt
oasis ,20 st rosor,1 gerbera,lite kärleksört från rabatten och blad , knappnålar& pärlor.
Så  kul att få skapa  utifrån sina ideer,och sen ge bort den till någon man tycker
om.





         Jag har fotat med och utan blixt därav färgskillnaden .
                       (dom mindre bilderna är klickbara)

      

Ja som ni förstår blir det gofika hos Linn för jag vet att hon har bakat,
Vi kommer med blommor och presenter i kväll, ha en bra dag så syns vi i kväll.
   


Det blev en liten dekoration till mig själv också i en kaffekopp !

                         


Kommentarer
Postat av: Linn

Tack:)



Vi ses i kväll!!! Kramar

2009-10-08 @ 07:08:26
URL: http://skargardsbloggen.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad fint det blev. Vilken kul grej att ge bort.

2009-10-08 @ 08:56:26
Postat av: Siri

Åh,vad duktig du är!

Här är det bara bra! Hoppas du får ihop många :)

Kram!

2009-10-08 @ 23:13:00
URL: http://inredmera.blogg.se/
Postat av: Siri

Trevlig Helg på dig vännen!

2009-10-09 @ 10:35:57
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0