Månljus

Måndag morgon 05,40.....orkar nästan inte stiga upp, men det första jag ser
när jag stiger upp är att det lyser på sjön, först fattar jag inte vad det är
men sen ser jag helheten , det är månen som lyser upp en gata på sjön.
Helt plötsligt känner jag mig pigg! hämtar kameran för att föreviga ögonblicket.

Denna bild skulle kunna vara perfekt ,men jag har inte lärt mej alla inställningar
men trots att bilden inte är skarp så tror jag ni fårstår känslan jag fick 05,40
en måndag morgon!!
Kram på er !

 


Kommentarer
Postat av: pia

hej

tack för kommentaren =) du ´har verkligen fångat kåänslan på bilden trots lite suddigt =)

kram pia

2009-10-06 @ 07:58:33
URL: http://pwahlberg.blogspot.com
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Helt underbart, känslan går genom bilden!

2009-10-07 @ 21:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0