Vackert i dimman !

Kände mej bättre i dag  så jag klädde på mej och gick ut för att få
frisk luft ,tog med mej kameran (fotosugen:)gick över till grannens strand.
Där har jag ju fotat förr men i solsken tycker bilderna blev bra trots dimma.
En dryg kvart  fick räcka blev lite trött & slut  synen känns lite flimrig .
Det är bara att vila och gilla läget.

Bilderna är min egna och får ej kopieras utan att fråga mej först!









                            
  
                                Klickbara bilder.

                         KRAMEN FRÅN LILLA MEJ !

 




 


Kommentarer
Postat av: Christa

Oj oj vilka vackra bilder du tar :)

Man kan nästan känna fukten från dimman när man ser bilderna.

Bra gjort,önskar jag hade sån talang för foto.

Mvh Christa

2009-10-26 @ 11:30:41
Postat av: Anna

Hej!

Har ända sedan du skickade julkorten har jag tänkt gå in och läsa din blogg... men det har inte blivit förrän nu. Vilka fina foton du har tagit av världens vackraste strand! Du är ju hur konstnärlig som helst förstår man nu när man ser allt du fotat och allt vackert som du har kreerat i ert hem. Tusen tack för julkorten också, de pryder vårt kylskåp men borde snart bli inramade...

Jag läser att du varit dålig i vinter, men tolkar det som att du är piggare nu, hoppas att jag har rätt. Vi lär väl ses snart på Åsen, bara det tinar upp lite mer så kommer vi dit.

kram kram

Anna

PS. fota gärna mer vackert från vår sida, så att vi får små energikickar mitt i snögloppet. DS.

2010-04-10 @ 11:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0