FOTAT

Läste en blogg hon skulle fylla 30 och undrare när hon skulle
börja känna sig vuxen.Jag som fyller.. ja det tar emot... 45  puhh...
där kom det,känner mej inte vuxen/gammal känner mej som högst 
30 faktiskt, men ålder är ju bara en siffra eller hur !?
Nog om det ,tog lite bilder på våran rast runda.
 
Bäcken som porlar!



Andfamiljen som kom simmande men vände då vi kom.(fast vi smög)


Sjön vid bäckmynningen.

Stor bryggan (kallas dansbryggan)med sikt hemmåt.

                          

Hemma igen lycktan och krukan vid infarten.


Tias ligger i soffan och vilar.

Som ni ser(om ni inte bor här omkring)så är det fint väder i dag.
jag ska baka några kaksorter i dag ,har fått önskan om päronbiskvier.
så dom måste jag ju göra, lite bökiga är dom ;)
sen ska jag försöka hinna ut och stöka i trädgården.
Ha en bra dag!!

 


Kommentarer
Postat av: Marie

Ahaa okej, men de är ju fort kört dit från ume =)

Jag bor ju inte längre i Vilhelmina, utan i björksele, de ligger 6 mil från lycksele. Så om ni passerar lycksele någon gång så säg gärna till isf =)

2009-09-08 @ 10:57:17
URL: http://iceblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0