Grönsaks blommor:)


Bilden tog jag med mobilen

Tulpaner i vas....eller jag menade gurka och paprika:)



  Jätte god ,den gick hem hos i stort sett alla!!

Hade en demo bjudning på jobbet i dag morots stavar ,ostkuber och
OLW :s nya dipp  Hot & Sweet chili,gjorde lite dekorationer på bordet
gillar att "pyssla till det lite":)


I kväll har jag pysslat med en tavla jag länge tänkt göra,den ska hänga
i sovrummet ovan för sängen.Jag har annvänt virkade  dukar, vävlim,tyg,
i morgon när det torkat ska jag måla över allt med vit färg, ja ni får se sen
när det är klar.Jag tror det kommer att bli skit bra ;)
Jag är föresten ledig i morgon,hoppas vädret blir bra.
 

 


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag har smakat den där dippen och den är god! Spännande med tavlan..... vilket skit väder det är idag! kram

2009-09-04 @ 06:56:53
URL: http://skargardsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0