Hemma igen!

Ja nu är vi hemma igen efter en kort men underbar tur till  lillänget
som ligger vid lögdeälven ,en fricamp.Vi åkte fredag eftermiddag 
och kom hem i kväll lördag hade gjärna stannat till söndag men 
det finns ju dom som måste jobba söndagar :)

Men vi har haft jätte trevligt
träffat flera jätte trevliga människor (som också campade där)vi var
2 husbilar och 4 husvagnar .Sen har vädret varit super bra i dag soligt och
varmt ,passade på att plocka lite  lingon ,i övrigt umgicks vi och njöt av livet.


                          Lillänget  vid lögdeälven.


                                         Flottarkojan 

                          Kvällsmys framför eldstaden.
 
           



               Ingen hink men man tager vad man haver !

   





                         

Tias med tjejerna Vera och Saga!

Ja i morgon  söndag ska jag alltså jobba ,men för er som inte jobbar
ha en bra söndag vädret ska visst bli bra !!


Kommentarer
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Vilken fotograf du är! Du skulle kunna försörja dig som fotograf. Nu har jag snart gått igenom alla dina inlägg och jag älskar dem! Kram!

2009-09-20 @ 08:49:32
Postat av: Linn

Vilka fina bilder du har tagit, ni ser ut att ha haft det underbart! kram

2009-09-20 @ 09:24:08
URL: http://skargardsbloggen.blogg.se/
Postat av: susanne

Tack Ann-Marie ,det värmer...i bland undrar jag vad jag håller på med,men jag tycker det är kul att FOTA & kan sen någon beröras av mina bilder så är det roligare /kram

2009-09-20 @ 16:46:32
URL: http://sjovillan.blogg.se/
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Hej!

jag vet att jag sett att du beställt vackra nycklar, nu hittar jag inte igen inlägget. Från vilket företag var det?

2009-09-21 @ 16:58:25
Postat av: susanne

Längst ned i mina Länkar kan du klicka på Sköna ting

säg till om du ska beställa ,jag ska också ha några saker därifrån.

2009-09-21 @ 18:54:40
URL: http://sjovillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0