Skymning .

Vilken härlig  dag det varit... synd bara att man jobbat,men jag han vara 
ute en stund   innan det blev mörkt.Det är så vackert i skymningen
solen  som sakta dalar  och himlen liksom brinner och speglar sig i sjön.
Jag tog ett kort så att ni också får se,jag brukar säga att jag har tre nya
tavlor varje dag,varje minut, ja varje sekund. 

                    Tv:n speglar sig också ser jag :)

Ska försöka hinna in till stan (Umeå)någon dag i veckan för att titta på
en kamera eventuellt köpa,den ska vara lätthanterlig(för en amatör)
kunna ta fina kort i skymning,mörker m,m. är det någon som har tips så
hör av er .

Föressten  Tack för alla gulliga kommentarer ,det  känns roligt 
att veta att man inte bara skriver och fotar för sig själv !!
och att någon kanske får lite inspiriation,Tack,Tack!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0