vad gör ni i kväll!?

Vad gjörs en sån här dag/kväll? jag  har inte gjort så mycket
sen jag kom hem från jobbet.Elektrikern(brorsan) har varit här
och dragit lite kabel ,utebelysning stolpar och dylikt.
Slappar framför tv:n ,kollar lite bloggar det finns så många bra 
bloggar! tiden går så fort när man sitter vid datorn ,tyvärr!!!


Fjärillarna gillar dom rosa blommorna och höstluften tror jag ,dom syns
nästan varje dag solen är framme. Ja där fick jag ju med en bild i dag också;)
 
Kram på er !
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin bild :)

2009-09-15 @ 21:53:28
URL: http://skargardsbloggen.blogg.se/
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Vilken underbar bild! Vad är det för blomma?

2009-09-19 @ 21:54:30
Postat av: susanne

Har ingen aning om vad blomman heter ,har den även i gult,är en stenparti växt,säg till om du vill ha en planta.

2009-09-20 @ 06:56:07
URL: http://sjovillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0