I bland blir det inte ......

I bland blir det inte som man tänkt sig....och dom blommiga  gardinerna
blev  detfinitivt inte som jag hade tänkt mig.Så nu är dom nertagna och 
till salu ,så är det någon som är intresserad så hör av er.


  


Jag håller mig till limegrönt och vitt och bryter av med serise nu känner
jag mig nöjd, det tog ett tag och några felköp men nu känns det helt rätt.







 Så här såg dom ut...tänk så fel det kan bli !


Ha det bäst!



                         Kram Susanne ! 


Kommentarer
Postat av: Annette

I bland känns det helt fel när man kommer hem och ska hänga upp det, eller placera ut det som man köpt. Skönt att man kan ändra sig för då trivs man bäst i rummet. Det ser jättefint ut i ditt rum nu.



Kram Annette

2010-04-29 @ 10:05:35
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Siri

Tycker inte dom såg fel ut..men man ska ju trivas med det man har!

Snart dags för mig att ta fram det limefärgade :)

Ska försöka rensa lite i garaget och förrådet i helgen så det blir någon ordning där.

Kramen!

2010-04-29 @ 10:11:03
URL: http://inredmera.blogg.se/
Postat av: Marie

Det ser verkligen superfint ut, fasen vad du är duktig!

2010-04-29 @ 13:38:44
Postat av: Gardenhouse

Jätte fina färger i lag, härligt ljust och fint du har.

Gummistövlarna såå snygga, nu blir jag avis =)

Trevlig Valborg

Kram Sussi

2010-04-29 @ 22:29:02
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Lena Bjurbäck

Ville bara säga Tack,nu har jag fått njuta igen av vackra bilder och en söt rondellhund. Har sett korta randiga byxer på Gina jättefina du gillar dom nog oxå.

Varm och skön valborg hoppas jag att ni får

Må så gott

PS var har du köpt gummistövlarna?

2010-04-30 @ 15:21:41
Postat av: Maria Artursson

Blir glad av färgkombinationen. Vi har grönt och orange just nu ... men jag får nog kolla runt på rosa istället för orange.

Drömmer om rosa-blommiga kaffemuggar - har du sett några någonstans?

2010-05-01 @ 09:51:59
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Så vårfint!

2010-05-01 @ 20:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0