Oj vad det tinar....

Ja nu går det undan sedan i söndags har det försvunnit massor av snö
det gillar vi *ler*.I morse både regnade och snöade det ett tag men vid 13
tiden kom solen fram så det blev en underbar eftermiddag.



Ranunkeln har planterats i en kruka tillsammans med vita små penseér
och verkar trivas men den får inte torka ut.


Det som förut var två gröna knoppar är nupå väg att slå ut.



I söndags var det massor av snö över dessa krokusar  tala om växtkraft,
jag har grävt ner dessa lökar  bland lingonris och ljung men dom skulle ha
varit vita eller gula så hade dom synts bättre.



I morse när det regnade så använde jag mina blommiga stövlar ....

I morgon ska jag visa hur det ser ut i mina fönster....  ni  kanske minns
dom blommiga gardinerna som jag aldrig ricktigt blev nöjd med.

Ha det bäst!

  Kram Susanne !

Kommentarer
Postat av: Ulla

Härliga vårbilder! Det är ljuvligt...

2010-04-28 @ 08:28:28
URL: http://www.smillis.bloggain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0