Rosa drömmar....

Köpte en rosa serise saint paula till sovrummet i dag den matchade
så bra till kuddarna i det annars så vita sovrummet.



Har aldrig haft en saint paulia i min ägo förut....har tyckt att det varit lite
tantblomma (håller jag på att bli tant nu också???)men jag tycker dom är
ricktigt söta med sina små blommor,passar bra i sovrummet!




                                 



Hittade några fina skyltar Holmsundsblommor som jag visar i morgon.
Dom har fått in jätte mycket fint... värt ett besök... nu är det inte bara en
blommster butik utan även presentbutik!! skönt att slipa åka in till Umeå
så fort man ska ha en present.

I kväll blir det Så ska det låta till att börja med sen får vi se vad vi enas om för
kanal... i morgon hoppas jag på SOL !

Ha en bra fredagskväll !!

P.s
hur kunde jag glömma ...självklart ska vi titta på solsidan !!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Här står dom rosa rosorna och pryder tv-bänken! Jättefina! Jag gick in en sväng på holmsundsblommor och köpte en KÖK-skylt, svart. Ska försöka hitta en bra plats åt den... Gud va mycket fint dom hade nu!!

KRAM

2010-04-10 @ 08:44:28
URL: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0