Välkommen.....

Som vanligt när jag är ledig så vaknar jag vid 06,00 suck...försöker ligga
kvar till 7 men då klarar jag inte att ligga längre.Då hinner man iochförsig
lite mer....tex,kolla in till er bloggare,läsa vk.se 45 min  promenad med
vovven fixa frukost .'Sonen lider av samma morgon pigga åkomma, så
på helgerna får jag lite morgonumgänge med honom tills mannen och 
flickvännen vaknar till liv.

 

Har städat bort lite jackor....men dom vi använder dagligen måste ju
få hänga framme ...men vist ser det fint ut utan *ler*



Skyltarna köpta på Holmsundsblommor 



                                   Bland kobbar & skär...

Den här skylten får nog flytta ut till uterummet ....



Efter frukosten så är det städning som gäller hoppas att solen ska titta
fram det ser rätt så hoppfullt ut......så nu lägger jag på ett kål så kanske
jag säger kanske man kan få sätta sig i solen en stund *ler*

Ha en bra lördag med eller utan sol !!


Kommentarer
Postat av: Linn

De blev fint! jag lider också av morgonpigghet, vaknade 07.00 i morse.



Kram

2010-04-10 @ 14:34:58
URL: http://skargardsbloggen.blogg.se/
Postat av: Elle

Jag är inte lika morgonpigg, som du kanske läst vid det här laget. Visserligen kliver jag upp klockan fem nästan varje dag, men lägger mig gärna en stund när maken kört till jobbet. Annars stannar jag uppe och sätter mig och bloggar tills det börjar ljusna. Kan man utnyttja de tidiga morgonstunderna på ett bättre sätt? Naturligtvis med en värmande kopp kaffe vid min sida...

Vilken fin hylla du har. Den skulle jag behöva. Vår hall är (som mycket annat här) inte färdig ännu och med sex personer blir det en jäkla massa jackor ibland!

Önskar dig en jätteskön helg!

Kram Elle

2010-04-10 @ 17:03:17
URL: http://www.inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Siri

Ni har så fint!

Vaknade också tidigt imorse :(

Här skiner solen idag-men jag har fullt upp så jag vet inte om jag hinner sitta ute nå´t..

Kramen!

2010-04-11 @ 11:09:37
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0