Våren är här.....

Ja nu är våren här det har varit ricktigt varmt och soligt i dag,har solat
hunnit va i väg på brorsbarnens 13 och 16 årskalas och fikat gofika...mums
Sen åter ut i solen skottat bort lite vinter grillat och ätit i uterummet, nu
börjar livet komma till baka efter denna kalla snörika vinter*ler*



                                               Solat...



                                             Skottat....



                           Firat 13 å 16 åringar med gofika ......

                  (Lånad kamera glömde min hemma)
Svägerskan hade som vanligt bakat massor av vackra och goda bakverk
cup cakesén var inte helt fel......



          Grillning fläskfile i går och  entricotte i dag mums...


                            (bild från i sommras)
              Middag i uterummet  nu är säsongen i gång.......

Nu blir det kaffe sen en cykeltur med Tias sen är det nog soffan som
gäller....

Ha en bra söndags kväll !!

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Tias ser då ut att njuta! Härligt...

2010-04-11 @ 20:53:40
Postat av: Anette

Vilka härliga cupcakes!! Såg riktigt smarriga ut =)



2010-04-11 @ 22:16:04
URL: http://familjevillan.blogg.se/
Postat av: Elle

Vilka härliga bilder!

Det där såg riktigt gott ut, nu rinner saliven igen! Kul att ni kan njuta av uterummet igen, det ser mysigt ut.

Här var helgvädret inte mycket att hurra för, jag hoppas att solen och värmen kommer tillbaka igen. Blev väl lite bortskämd häromdagen, med ca 20 grader i solen....(skryt, skryt... ;D )



Nu börjar vardagen igen, efter 2 veckors lov, vilket påminner mig om att jag nu ska väcka mina två yngsta...

Ha en skön start på veckan!

Kram Elle

2010-04-12 @ 06:52:54
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Marie

Men så mysigt!

Och cupcakesen... oj oj.

Skellefteå har fått en egen cupcakeria, kanske läge för Holmsund också? Är kvinnan bakom baket proffs?

Kram

2010-04-12 @ 19:45:01
Postat av: Siri

Hon är duktig hon! Önskar jag iddes baka mer..eller det kanske är bra att jag inte gör det ;)

Kram!

2010-04-12 @ 20:14:32
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0