Vårplantering......

I dag kom jag i väg till stan (Umeå) kl 10.00 började på PLANTAGEN
där jag inhandlade penseér .....Oj så mycket fint dom har massor av vill ha
men nu höll jag mig till inköpslistan  där det stod penseér och planteringsjord.
Okej då.... jag köpte en  tusensköna .Sen blev det Sport huset där jag köpte ett par
ny sköna joggingskor.....som jag dock endast kommer att gå i springning funkar
inte för mig .



Mina nya vita  sköna skor.....






När jag kom hem så blev det en promenad i dom nya skorna .....
svävade fram ...nu tog jag kanske i men lätt gick det*ler*



Sen blev det plantering.....nu är trädgårds sesongen i gång....





Den här vintern verkar ha varit gynnsam för alla växter ,det har ju inte
varit något islager utan bara mjuk isolerande snö.Lavendeln ser ut att må
jätte bra + dom övriga perennerna .

Nä nu är det dax att börja med middan får 2 extra middagsgäster i dag.

Njut av våren /Kram Susanne


Kommentarer
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Vilka vårliga bilder du har...det känns inte alls som jag har lika mycket vår hemma hos mig!

2010-04-20 @ 21:18:54
Postat av: Kicki

Vilka fina bilder! Man får verkligen vårkänslor och lust att plantera! Lycka till med de nya"spingskorna". Jag har oxå köpt nya dyra och bra skor att PROMENERA i. =)

2010-04-22 @ 08:47:56
Postat av: Lilith

Härliga penséer du köpt! Borde också åka till Plantagen och skaffa lite penséer att ha vid ytterdörren. Det är så roligt när man kan börja pyssla där ute igen.

Snygga skor du köpt också, härligt med sköna och bekväma skor!

Så din eldkorg ser likadan ut, ja i det fallet kan man nog säga att man får vad man betalar för då, hihi! :)

2010-04-22 @ 11:17:13
URL: http://skogsdoft-havsbris.blogspot.com
Postat av: Siri

Fina bilder!

Känns inte som om jag vågar plantera än-har varit ganska så kallt idag..

2010-04-22 @ 15:48:41
URL: http://inredmera.blogg.se/
Postat av: Siri

Jajustja! Jag nämnde din blogg igår när tidningen var här :)

2010-04-22 @ 15:49:29
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0