Kräftor fångade i frysdisken....

Det blir långt mellan blogginläggen men har inte haft någon
insperation , är trött och slut när man kommer hem från jobbet.
Har helt enkelt inte haft något att fota i det regn och rusk som varit,
å när vi liks är inne på vädret ....vart tog värmen vägen ???

Sonen har kommit hem från Turkiet brun som en pepparkaka å jag
känner mig helt plötligt blek.....



I  går åt vi kräftor .....gott....pillrigt....mysigt & festligt !



Drack ett jätte gott vin till kan rekomenderas Les fumées blanches.

Till efterrätt blev det min favvo  Sommarpaj







             Det går åt några servetter när man äter kräftor ....







När mörkret föll tände jag massor av ljus  i uterummet och på bryggan
och altanen marchaller det är väl det mysigaste med hösten även om jag
föredrar sommar å ljusa nätter .

Ha det bäst / kram Susanne !

Ps,  kommer att ändra utseende på bloggen under hösten !


Kommentarer
Postat av: Elle

Jag kan inte svara på var värmen tog vägen, bara tala om att HÄR är den INTE heller!! ;)



Ha en skön vecka!

Kram Elle

2010-08-30 @ 09:48:47
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Anette

Alltid lika fint dukat hos dig! Kan tänka mig att det blir mysigt med alla ljus och marchaller...

Ser framemot resultatet på bloggförnyelsen ;)



Trevligt att du hade tid att stanna en stund i afton!

KRAM

2010-08-30 @ 21:16:39
URL: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0