På väg mot ljus 3...

Ojjoj OJJ !.....fatta det är vecka 49 och den är snart slut det går
ju alldeles för fort eller hur ??
Är jag klar med julklapparna svar :NEJ!
Är jag klar med julbaket  svar : NEJ!
Men vad spelar det för roll .....i  morgon ska jag för söka göra
klart med julklappsinköpen.
Ang Julbaket, bullarna ska jag baka på lördag 2 sorters kakor ligger i frysen
2-3 st till ska jag väll kunna klara till veckan.Grabbarna i familjen fyller ju år
4:e och 12:e januari så lite bakverk vill man ju ha i frysen.










Mini julrosen har fått ett äpple som kruka ,brukar även gröpa ur
och sätta i värmeljus till juldukningar.


                                       Kram /Susanne !

Kommentarer
Postat av: Lena =)

Å så fint ni har det på bordet.

Jag har gjort nå liknanade på mina pepparkakor

Alltid lika roligt att baka dom och dekorera

Ja fy vad tiden går fort

Nu ikväll tog vi fram granen och klädde den

Granen blev klädd i guld=)

Skön 3e Advent =)

2010-12-11 @ 20:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0