Födelsedags present....

I dag har det snöat och bara varit några -grader mitt på dan,jag
träffade en som var orolig över all snö och hur den skulle hinna
tina bort  innan valborg......då kom jag att tänka på att det bara är
ca: 8 veckor kvar till dess,vad nära det känndes helt plötsligt eller
hur??Det blir bara bättre å bättre nu:)



Svärmor fyllde år i går och det där med presenter är inte det lättaste
men jag tog en sväng ner till våran fina blommster affär som även har
massor av presentarticklar.Där hittade jag en kruka/skål med ett tillhörande
lock med hål  för att sätta blommor i och ett hjärta med texten Carpe diem.
Sen köpte jag tulpaner på Konsum.....förlåt Margareta;) tulpanerna knippsade
jag av i olika längder cellofan och snören. tar man bort locket så har man en 
skål eller kruka ,jag gillar den i allafall :)









I kväll blir det Melodifestivalen och kanske en film om man inte somnar
i soffan.

Ha det bäst !
 

Kommentarer
Postat av: Elle

Tack snälla du för din värmande kommentar!!! Kul att hitta hit till dig, du har verkligen härliga naturbilder!! Ska komma tillbaka och kolla på dina inlägg i lugn och ro, just nu börjar det bli lite stressigt - har snart besök här.

Ha en skön söndag!

Kram Elle

2010-02-28 @ 10:29:30
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: M

Vilka vackra tulpaner! De blev hon såklart glad för, kan jag tänka mig. Det hade jag blivit :-).



Hoppas du har en skön söndag!



Kram M

2010-02-28 @ 11:05:37
URL: http://hwitavillan.blogspot.com/
Postat av: Lena Bjurbäck

Hej i det "underbara" vädret!!

Var har du köpt den znygga tulpanvasen?

Må så allra bäst

2010-02-28 @ 11:19:25
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Vilken underbar vas!

2010-02-28 @ 21:23:52
Postat av: Ewa

Vilken rolig vas/skål perfekt när man kan kombinera sådär! Härliga tulpaner! Fint runt fönster ni har i köket! Ha det bra, kram E

2010-02-28 @ 22:39:36
URL: http://vittochblatt.blogspot.com
Postat av: Lilith

Vilken behändig kruka/skål! Och ntulpanerna var minst lika fina fast de var från Konsum... ;)

Hihi, satt här och fnissade åt att ni fått vit chokladkladdtårta hos din svärmor, vilket sammanträffande! :) Och visst är den god, ska definitivt baka den fler gånger! Blir bra att ha på kalas till våren om inte annat.

Ja, på tal om våren så inte är det så länge kvar nu - enligt almanackan i alla fall! Om sen all snö hinner smälta bort är sen en annan sak... Jag misstänker att vår byväg kommer att bli översvämmad, blir nog inte så kul det... Brukar bli så om det varit mycket snö.

Ha en bra vecka! :)

2010-03-01 @ 17:03:41
URL: http://skogsdoft-havsbris.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0