Go fika....

I går den 24:e februari fyllde mamma år så vi grattade med blommor
och paket och hon bjöd på go fika kakor ,bullar ,kladdkaka & tårta förståss.
I söndags så bjöd mamma på en jätte god 3 rätters middag så nu klarar vi oss ett
tag....men det är fler som fyller år, svärmor i morgon och där blir det middag på
söndag:)
I dag är det blia -17 i morse och nu -12,8 i solen men det blåser så det är riktigt
kallt ändå ,har varit ute på prommis kinderna höll på att krackilera, nu ska jag damm-
suga och börja göra mig i ordning för jobbet  börjar kl:12 i dag kommer hem ca:21,30
då är det bara att varva ner och hoppa i säng för att vara på jobbet 8,15-17,45 i morgon
dryyyyygt!!

 

                                Fika hos mammsen.



                               Mina polkagris tulpaner.



Som jag sakt förut....Älskar tulpaner.....har alltid en bukett eller 2 så
länge dom finns att köpa.

Ha det bäst! mina trogna läsare...och alla andra:))


Kommentarer
Postat av: Annette

Så gott det ser ut med kakorna :-) Tulpaner är jättefina.



Ha en fin helg!



Kram Annette

2010-02-26 @ 19:44:32
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0