Ny matgrupp...

Veckans första dag avklarad och kylan den fortsätter at hålla sitt järngrepp
bäcken som alltid pårlar  är i stortsett igenfrusen och inne i samhället grävs
det för fullt där vattenledningar fryst sönder.
I kväll  vid 18 tiden var det så vackert på himlen flera ljuspelare som lyste
rakt upp i himlen i olika färg och styrka.För oss som bor utanför samhället
syns det väldigt väl .De flesta halofenomen uppstår då månen lyser på iskristaller
i atmosfären, i detta fall är ljuskällan artificiell.
Åh vad jag ångrar att jag inte försökte fotografera fenomenet men om kylan nu
fortsätter så kommer det kanske fler tillfällen.



Anledningen till att jag inte han fota ljusfenomenet i kväll va ju för att
vi höll på att bära in bordet och stolarna som jag till slut bestämde mej
för att köpa i 4 års tid har jag varit på väg men jag har ju tyckt om möblerna 
vi hade också.Men när en jobbar kompis nu skulle sälja gruppen för en billig
penning och i nyskick så slog jag till.



Men visst ...vi förlorar ju lite platser det gammla bordet kunde man duka
för 12 st, men med 2 iläggs skivor kan man nog duka för 10 st nu.



Vi känner oss nöjda iallafall det blev fint med ekbord eftersom vi har
bänkskivorna i ek och ekgolv.




I morgon är jag ledig skönt Tias och jag börjar dagen med en promenad 
som jag för modar blir kylig,kanske lite fotografering och ett blogginlägg:)

Ha det bäst !
 




Kommentarer
Postat av: Marie

Så grymt snygg! Absolut ett bra köp, ska bli kul att få se (sitta i) live. =) Kram

2010-02-23 @ 08:05:03
Postat av: Lena Bjurbäck

Apselut toppen znyggt.

Har 2 sidor med smycken om du vill titta in på

www,familjesmycken.se

www.aosilver.se

Varma kramar

Lena =)

2010-02-23 @ 10:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0