Solenergi........



                          Eftermiddags himmel  kl15.00
  
Har lagrat batterierna i dag varit ute på långprommis så härligt när solen
visade sej,man liksom vaknar till liv;) Mannen är på väg hem från holmön
dom fick en fin tur dit ut ,lite avis på sonen  som ska sova över till i morgon
Men jag jobbar i morgon så det hade ju inte gått.Men nästa helg kanske  om
vädret tillåter då blir det nog fyrhjuling för oss.





Så här såg det ut i morse luftvärmepumpen nästan igen drevad,men
nu har jag befriat den.



                                              Snökonst



 
   I kväll måste man ju titta på melodifestivalen som sänds från Önsköldsvik
och i morgon jobbar jag ,det ska visst bli soligt och fint så ni som är lediga 
ut och njut!!
Nu blev det 2 inlägg i dag jag som inte bloggat på ett tag men det är SOLEN
jag behöver för att få energi,å det har jag ju fått en  liten dos av i dag :)

Kram 

Kommentarer
Postat av: Anette

Så vad tyckte du om melodifestivalen?? Börjar vara rätt låg nivå enligt min mening... KRAM

2010-02-07 @ 12:00:40
URL: http://familjevillan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skoj att du är tillbaka med dina vackra bilder. Har saknat dem. Kram

2010-02-07 @ 12:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0