Vad gör ni........

Tisadag jämn vecka = ledig ,slappardag promenader med hunden
betala räkningar,städa i tvättstugan m,m .Det ska visst bli blåsa och snö
SMHI har gått ut med varning klass 2 för storm och mycket snö, ett oväder
som drar in över södra Lapplandsfjällen  i dag .Så jag antar att det blir lite
blåst här vid kusten också.
Jag har fotat i dag ,bilden ska få oss att tänka på en solig dag i mars  en
kopp kaffe ,varm choklad  eller varför inte te,så varmt och skönt att man kan
ta av vantarna och bara sitta ner och njuta  och kanske få lite färg på kinderna
av solen;) som ni förstår så längtar jag efter vårvintern  den är så härlig.

 





Här skulle ett par lovikka vantar gjort sig bättre ,men dom är som bortblåsta
tror jag packat bort dom när vi flyttade;)

Längtar ni också till dom där fina vinterdagarna då man kan sitta och njuta
i solen ? Vad gör ni helst en sådan  ledig dag??skoter ?skidor?slalom?????
skriv gärna en kommentar om vad ni helst gör;))

Ha det bäst / Kram !

Kommentarer
Postat av: Ulla

Vilka fina bilder du och din kamera tar! Vad har du för kamera?



Kram Ulla

2010-01-26 @ 14:12:41
URL: http://www.smillis.bloggain.se
Postat av: Susanne

Svar till Ulla: Nikon D3000 (har inte lärt mej finesserna än)

2010-01-26 @ 15:11:59
URL: http://sjovillan.blogg.se/
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Du klarar dig väldigt bra med de finesser du lärt dig tycker jag!

2010-01-26 @ 21:16:49
Postat av: Marie

Jättefint! Jag ser fram emot att sitta vid en eld och grilla korv i vårsolen. =)

2010-01-27 @ 16:44:07
Postat av: Lena Bjurbäck

Men så njutbart.

Tack för att du kollade stugan'Just nu så längtar jag till sol,värme och stugun.



Må såm allra bäst

Lena =)

2010-01-28 @ 13:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0