Grattis Anders ......



Mannen fyller år i dag ,så vi firar med fika i kväll jag bakade en jordgubbstårta
i går kväll och fikabröd finns kvar sedan sonen fyllde år förra måndan.





I dag har jag ledigdag så det blir långpromis vädret ser ut att bli fint i dag
-1 grad nu på morgonen,få så om jag åker en snabbis in till stan.
För er som undrar börjar jag jobba fulltid denna vecka gårdagen gick bra
men första dagarna/veckorna är nog inga större problem.Det är bara att
hoppas att det håller i sig håll tummarna:)

Ha det bäst ! 


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin tårta och med färska jordgubbar nu. Håller tummarna att du ska må bra.

/Maria

2010-01-12 @ 08:36:34
Postat av: Obbola i solsken !

GRATTIS ANDERS PÅ DIN STORA "DA"

HURRA,HURRA,HURRA,HURRA

(det blev faktiiskt ett rim till din ära!)

2010-01-12 @ 09:20:44
Postat av: Anette

Härlig tårta!!

Hälsa och Gratta så mycket från oss :-)

2010-01-12 @ 12:54:31
URL: http://familjevillan.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Dom var väl fina kuddarna

även blommorna.

2010-01-14 @ 13:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0