I dag har folket tinat fram.......

I dag har det varit full aktivitet på isen ,skotrar,skidåkare med och utan draghund
fotgängare med och utan spark.Solen kändes varm,eller också var det jag som klädde
mej likadant som när det var-20 ....hur som hällst var det skönt ute.Känner ni som jag
livet är på väg tillbaka;)



Sparken står innsnöad på bryggan sen i julas då den var sittplats för skridsko
på snörning.



Min trädgårdsfyr ser  mer ut som en svamp med all snö.



Mannen fick en lake i dag av en granne som lagt nät under isen,han
har nog tänkt sej lakasoppa på Holmövis ,då får han nog be sin mamma;)

      

                                            klickbara bilder

Ja en underbar dag helt enkelt vi har många fler att vänta för nu blir det
bara bättre å bättre även om vi med säkerhet kommer att få mera snö
och säkert mera kyla. Men nu är vi på rätt sida av året (tycker jag)

Nu ska jag inte skriva som i går fel dag ,men jag är ledig fred, & lördag när
jag jobbar söndag ,så då känns torsdagkväll som fredag,fred som lörd osv ;)

Ha en trevlig sön......skoja bara Lördagkväll !!! :)

Kommentarer
Postat av: Siri

Visst är det härligt!

Nästan klar med bortplockningen av julen...skulle vilja göra en drastisk förändring här hemma men jag vet inte vad än...

Kommer till Holmsund till helgen :)

Kram!

2010-01-10 @ 13:16:09
URL: http://inredmera.blogg.se/
Postat av: Renée

Hej!

Wow, vad fint du har!

Har en liten fråga; var har du fått tag på trädgårdsfyren?

Mvh

Renée

2010-04-28 @ 15:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0