Jag fångade en Räv........

Jag fångade en räv i dag men räven slank ur näven men jag e
lika glad för det ...men gladast e nog räven nanannnanannnna....

Nä jag har inte blivit tokig men jag såg en räv i dag ute på isen
men jag skulle ha haft ett annat objektiv för på bild blev den bara en
svart prick men ändå coolt han stannade till då och då och tittade åt mitt
håll tills han försvann bakom sikskär,  han kom från lillhaddingen.



Räven är inringad  mitt i bilden.... ja jag vet den syns ju knappt.



Lillhaddingen med solen bakom.



Horisonten i bakgrunden tittar man noga så ser man värmen från vattnet
som är öppet längre ut som lite jusare orange oj det där blev invecklat....



Fyren väktaren längst bort mot horisonten (tänk om man haft ett större
objektiv) för det va väldigt vackert där himmel  möter hav.


Jag han med  allt jag tänkt i dag, i kväll har vi sett Lets dance dom e så duktiga
eller hur?

Ha en fortsatt bra fredagskväll !



Kommentarer
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Alltså, dina bilder! Det syns helt klart att det är en räv :) Let's dance är jättemysigt!

2010-01-08 @ 23:02:37
Postat av: Jenny

Hihi, det ser ut som när jag var på Island för ett tiotal år sen och lyckades fotografera en VAL!!! Jo, det är säkert!! Men jag fick kämpa för att övertyga de som såg bilden efteråt att det inte bara var lite smuts på linsen... hmpf! :)



Härliga bilder, och härligt väder! Hos mig gick det från -22 till -4 igår, och idag är det +1. Ska visst bli ännu varmare...

2010-01-09 @ 15:57:20
URL: http://jennyinorge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0