V x 8 L Q U J......?

Fredag .....Ledig....Skönt....har varit ute på en 40 min, promenad
skönt förutom att jag har börjat få så ont i höfterna och bäckenet.
Hoppas det är något tillfälligt känns som om kroppen håller på att
ge upp:( Måste en snabbis in till stan och köpa hundmat och så passar
jag väl på att kolla lite roliga affärer också;)



Den gammla fönster ramen har fått sällskap av bokstäver köpta  och
några har min pappa sågat ut åt mej, galet ?? jag gillar det i allafall;)






Ja   inte verkar det bli något fotoväder i dag som jag hoppats på ,
i onsdags kväll när jag var ute på isen och gick så fick jag se norrsken
så himmla vackert ,magiskt grön/turkost i en oregelbunden form som
rör sig på den mörka himlen.Ja när jag stått och kikat en bra stund kom '
jag på att jag skulle gå in och hämta kameran .......tror ni att fenomenet
fanns kvar......näedå.....  inte för att jag tror att jag lyckats ta någon bra
bild efter som jag inte har något stativ och kan inte så mycket om mörker
fotografering,men jag kunde ju ha övat;)

Ha det så bra / Kram!

Kommentarer
Postat av: Lilith

Roliga detaljer med fönsterramen och bokstäverna! :)

Hoppas det är något tillfälligt och att du inte håller på att bli sjuk nu... Kanske du piggnar till efter att ha gått i lite mysiga affärer! :)

Synd att det inte var något fotoväder idag hos er. Men skönt med ledig fredag i alla fall!

Som jag skrev inne hos mig försökte min man fota norrskenet i förrgår, men det blev inget vidare... Vi har inte heller något stativ och mörkerfotografering är inte bland det lättaste det heller... Men man får väl öva, öva, öva! Om det nu hjälper, haha! ;)

Ha en fin helg! :)

2010-01-22 @ 12:30:32
URL: http://www.skogsdoft-havsbris.blogspot.com/
Postat av: Pia

Lät inge vidare i ryggen,krya på dig! Trevlig helg på er!

2010-01-22 @ 12:31:03
URL: http://piiias.blogg.se/
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Vilken spiraltrappa - den vill jag ha till stugan!!!

2010-01-22 @ 21:08:47
Postat av: Siri

Så snyggt Susanne!!! Försöker hitta på något till väggen över våran svarta soffa...vill ha lite färg gärna nå´t lila/plommon så jag söker tyg för fulla muggar men hittar inget -än!

Kramen!

2010-01-24 @ 15:23:43
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0