Blommor som blommar.....

Nu blommar  liljorna och irisen så vackert tänk om dom kunde
blomma hela sommaren ja man får passa på att njuta .



Hittade blåklockor efter vägen så  skira och vackra ,när jag var liten
brukade jag sätta dom på fingrarna som små hattar.

















Dessa liljor måste vara söt och goda eftersom flugorna gillar dom.
 







Här har jag sått blåklint och dill ,planterat en basilika och en krussallad.
Ni vet väl att det bara är att gräva ner  kruksallader när man använt dom
det växer ganska fort upp ny fräch sallad.

Over and out  från blommsterlandet !!
Kram Susanne!

 

Kommentarer
Postat av: Elle

Vad fiiiiiin!!! Vilka härliga blommor!!

Är glada om mina överlever saharaluften som just nu drar över Tyskland. Det är olidligt. Man svettas av att lyfta lillfingret! fniss



Men vi ska väl inte klaga...det var ju inte länge sen snön plågade oss...minns du?



Ha en skön helg!

Kram Elle

2010-07-02 @ 14:47:32
URL: http://inredning-utredning.blogpspot.com
Postat av: Annette

Sååå vackert!! Vackrast av allt är blåklockorna.



Ha en skön helg!



Kram Annette

2010-07-02 @ 22:21:47
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Sussi

Så kul med ett inlägg i blomsterlandets tecken! Min Iris slog också ut idag. Ännu har inga blåklockor hittats här.

Ha en riktigt skön helg och trevlig tur.

Kram Sussi

2010-07-02 @ 22:56:42
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0