Söndagsutflykt....

I dag gjorde vi en utflykt  med mina föräldrar till Vindeln och konst i
kvarn, låter kanske lite tråkigt men det var jättefint där med forsen
som dånade förbi... att solen lyste och att det var varmt och skönt
gjorde inte saken sämre.Efter att vi  gått runt i kvarnen och tittat på
konst så åt vi lunch på sommarserveringen med dånet från forsen i
bakgrunden.







                         
      Mannen,mamma & Pappa.       Pappa & jag (lånad bild av mamma)



                  
                 Kvarnen bakom träden  och serveringen.



Sen bar det iväg till Tavelsjö där vi besökte Blå eld en utomhusbutik
vid tavelsjöns strand....så vackert så inspirerande....så mycket fint
som stolen tex  den skulle jag villja ha den kostar bara dryga 3000:-



             Massor av fina växter/plantor dom flesta till salu....







Tro nu inte att allt var svindyrt....nä det fanns mycket fint till bra priser.







Har ni inte varit hit och bor i västerbottenstrakten så gör ett besök !!!



Blev lite sugen på den här vattenskulpturen med belysning ....jag har ju
så lite vatten omkring mig*ler* å där kom mannen med på bild oxå... 

Ja det blev en riktigt trevlig och mysig söndags utflykt som jag kan rekomendera!
I kväll har vi haft besök av Tias syster Aquilla hennes matte och hennes vänninna
som även hon hade en liten naken hund vid namn Akleja men det tar vi i morgon.

Kram Susanne!

 

Kommentarer
Postat av: Siri

Dit måste jag!!! Vi har en trädgård här i Ursviken som jag har varit och fotat hos,ska ta tid och göra ett inlägg på bloggen om hennes underbara saker..

Vi som inte har vatten så nära har nu länge gått och funderat på nåt med vatten bredvid altanen ;)

Kramen!

2010-07-12 @ 09:39:41
URL: http://inredmera.blogg.se/
Postat av: sara

hejsan :)

jag skulle vilja meddela att du just nu har chansen att vinna en helt ny design till din blogg! checka in min pågående tävling som du finner längst uppe i min meny! Klicka dig vidare och va med vettja :)



Jag har även frågestund så om du endå är inne kan du ju ställa en rolig fråga?



KRAM

2010-07-12 @ 10:23:16
URL: http://ensara.blogg.se/
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Men så fint! Tänk att jag har aldrig varit dit, så märkligt! Nu ska det i alla fall bli en utflykt dit det är då ett som är säkert.

2010-07-17 @ 08:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0