Bilder från ....


Bilder från gårdagens morgonpromenad då det va både soligt och varmt.



Tänk så mycke vackert det finns i ens närhet som man knappt ser för att
det bara finns där.....



Hundkex är väldigt vackra när dom växer i massor.....




                            Björkar som växer i sidled.....




Björkarna är välförankrade med rötterna på land.....liksom bryggan.








Väl hemma konstaterar jag att granarna växer så det kanakar och vid
en närmare titt så hittade jag den här lilla krabaten.

 

Tror det blir ett besök på Obbola marknaden i morgon om det inte spö-
regnar förståss,å självklart ska jag gå på Bröllopet i dag *ler*

                                          Ha en bra helg !

                                          Kram Susanne .

                                 


Kommentarer
Postat av: Elle

Ja, ibland ser man inte skogen, för att det står en massa träd ivägen!

Skönt att du kunde njuta lite av allt det "normala". Man glömmer verkligen bort det fantastiska omkring sig ibland. Fina bilder!



Även jag ska försöka gå på bröllopet idag om jag hinner, har fullt upp här idag.

Ha en skön dag!

Kram Elle



PS. Tack för din kommentar sist, det värmde, och vem vet - kanske vi verkligen ses en dag!!? ler

2010-06-19 @ 11:09:36
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0